JAN+nieuwe+gemaksmerk+VanDrie+Group
Nieuws

JAN nieuwe gemaksmerk VanDrie Group

Om de afzet van kalfsvlees te bevorderen heeft VanDrie Group het merk JAN geïntroduceerd. Onder dit merk vallen kant-en-klaar producten die in supermarkten en horeca verkocht gaan worden.

Het merk JAN wordt wereldwijd uitgerold. VanDrie Group start met enkele populaire producten zoals kalfsburger en ‘draadjes’ kalfsvlees (pulled veal) die van schouder- en nekdelen worden gemaakt. Later worden hieraan nog andere gemaksproducten toegevoegd.

Volgens VanDrie Group willen hedendaagse consumenten genieten van gezonde, verantwoorde en makkelijk te breiden producten. Maar de tijd van consumenten is beperkt. Vandaar dat er een toenemende vraag is naar gemaksproducten. “Naast onze meer traditionele producten, geven we met JAN gehoor aan de vraag die bij deze tijd past”, zegt Henny Swinkels van VanDrie Group. “Gemak én kwaliteit dat is wat we met JAN leveren. Dag in en dag uit.”

De oer-Hollandse naam Jan maakt direct de link met de familiegeschiedenis van de VanDrie Group. Het was Jan van Drie sr. die met het eerste kalf dat hij kocht de aanzet heeft gegeven voor de Nederlandse kalverhouderij zoals die zich nu profileert.

Agenda

    Er zijn momenteel geen evenementen gepland

Meer agenda

De Stoppersregeling

Alle antwoorden op veel gestelde vragen

Klik hier

Stelling

Loading

Weer

  • Zaterdag
    4° / 0°
    90 %
  • Zondag
    15° / 6°
    20 %
  • Maandag
    13° / 9°
    90 %
Meer weer