Om de afzet van kalfsvlees te bevorderen heeft VanDrie Group het merk JAN geïntroduceerd. Onder dit merk vallen kant-en-klaar producten die in supermarkten en horeca verkocht gaan worden.
Het merk JAN wordt wereldwijd uitgerold. VanDrie Group start met enkele populaire producten zoals kalfsburger en ‘draadjes’ kalfsvlees (pulled veal) die van schouder- en nekdelen worden gemaakt. Later worden hieraan nog andere gemaksproducten toegevoegd.
Volgens VanDrie Group willen hedendaagse consumenten genieten van gezonde, verantwoorde en makkelijk te breiden producten. Maar de tijd van consumenten is beperkt. Vandaar dat er een toenemende vraag is naar gemaksproducten. “Naast onze meer traditionele producten, geven we met JAN gehoor aan de vraag die bij deze tijd pastâ€, zegt Henny Swinkels van VanDrie Group. “Gemak én kwaliteit dat is wat we met JAN leveren. Dag in en dag uit.â€
De oer-Hollandse naam Jan maakt direct de link met de familiegeschiedenis van de VanDrie Group. Het was Jan van Drie sr. die met het eerste kalf dat hij kocht de aanzet heeft gegeven voor de Nederlandse kalverhouderij zoals die zich nu profileert.
Lees ook
Meest gelezen
Agenda
-
Er zijn momenteel geen evenementen gepland