Online acties kalfsvlees groot succes
De online verkoopacties van Alpuro Breeding en Pali Group verlopen boven verwachting.
Alpuro Breeding, onderdeel van VanDrie Group, heeft vandaag donderdag 28 mei 2.500 pakketten met kalfsvlees rondgebracht. Bij de actie met rundvlees vorige maand waren dat 1.300 pakketten, ongeveer de helft. Volgens Herbert Bouwers speelt mee dat er deze keer barbecuepakketten worden aangeboden en dat het weer langdurig goed is in de aanloop naar Pinksteren. Ook het enthousiasme van de medewerkers binnen de organisatie en de publiciteit hebben bijgedragen. Het bericht is alleen al op de Facebookpagina van De Kalverhouder ruim 13.000 keer bekeken en 78 keer gedeeld.
De pakketten zijn vandaag bezorgd door vertegenwoordigers van beide organisaties, enkele kalverhouders en vrijwilligers. Totaal reden 62 chauffeurs door het land. Aanstaande zaterdag worden de laatste pakketten bezorgd die vandaag niet geleverd konden worden.
Ook de webshop die Pali Group vorige week heeft geopend (https://kalfsvleesonline.nl) loopt verbazend goed, laat commercieel directeur John Poel weten. Omdat een deel van de afzet is weggevallen, wil het bedrijf de consument kennis laten maken met kalfsvlees. Het succes heeft er voor gezorgd dat inmiddels de webshop ook voor België is geopend. Volgens Poel is het idee nu opgepakt om de doelgroep uit te breiden met horeca en andere kleine zelfstandigen en een breder assortiment aan te bieden. Over die exacte invulling gaat het bedrijf de komende tijd nadenken.
Lees ook
Meest gelezen
Agenda
-
Er zijn momenteel geen evenementen gepland