
Tijdens de relatiedag van 19 september 2015 heeft kalvermelkbedrijf Klaremelk een nieuw logo en een nieuwe slogan gepresenteerd.
Het bedrijf uit het Gelderse Speuld is hiermee klaar voor verdere groei in het buitenland, zegt Cirsten Klarenbeek van Klaremelk. De slogan ‘Klaremelk gevoerd, beter geboerd’ maakt plaats voor ‘Fit for future’ omdat een Nederlandse slogan niet past in het buitenland. “Onze communicatie was tot nu toe vooral op de thuismarkt gericht, maar de verschuiving van de markt vraagt om een andere strategie.â€
Het nieuwe beeldmerk, dat lijkt op een diamant, verwijst naar de Nederlandse thuisbasis. De kleuren rood en blauw komen ook terug in alle andere uitingen, inclusief de producten. Rood wordt gebruikt voor kalvermelk voor de startperiode van kalveren, blauw is bestemd voor de opfok.
Klaremelk is gespecialiseerd in kalvermelkproductie (voor binnen- en buitenland) en kalverhandel. De kalvermelk wordt zowel onder eigen merk als private label geproduceerd. Klaremelk heeft twintig medewerkers.
Lees ook
Meest gelezen
Agenda
-
Er zijn momenteel geen evenementen gepland